Referent/ka gastro provozu

Baví vás administrativní práce, ale i gastronomie? Organizujete, komunikujete rádi? Hledáte práci, která vás bude opravdu bavit? Chcete mít to nejlepší zázemí? Hledáte možnosti jak spojit rodinný život s tím pracovním?

Pracoviště: Společenský dům

Nástup možný ihned

Požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání s maturitou, ideální je gastro zaměření (nebo praxe v gastronomii na podobné pozici)
  • zkušenosti s normováním stravy výhodou
  • znalost práce na PC, ideálně praxi se SW na stravovací systémy (např. GUBI, Gastro easy, ABRA ...)
  • znalost Excelu - vedení statistik
  • výhodou je praxe s restaurační pokladnou
Náplň práce:
  • administrativa spojená se stravováním (rozpiy stravy, rozpisy, normování, statistiky, přehledy)
  • sledování kalkulace jídel a cenové pohyby zboží
  • kontrola připravenosti pokrmů a výdeje jídel v restauracích
  • spolupráce na zajišťování gastronomických akcích (silvestr, ples, rauty, bankety apod.)
  • práce v SW GUBI
  • spolupráce s nutriční terapeutkou, skladovou hospodyní / skladníkem a s šéfkuchařem
  • plnění povinností souvisejících s HACCP
  • provádění inventur
Nabízíme:
  • zázemí a stabilitu silné společnosti
  • pracovní doba 7:00 - 15:30 pondělí až pátek 

    občas sobota (při kongresech, gastro akcích) a 1x týdně odpolední 11:00 – 19:30

  • týden dovolené navíc (25 dnů)
  • zaměstnanecké stravování (oběd 38 Kč)
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • aktivní podporu dalšího vzdělávání
  • zvýhodněné výměnné rekreace
  • Edenred Card - "volnočasová peněženka"
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • slevy u obchodních partnerů

Výhody, které u nás dostanete:

25 dní dovolené

Ubytování v ceně 80 Kč / den

Výměnné rekreace se slevou až 84 %

Odměny za životní jubilea až 6 500 Kč

Obědy za 38 Kč

Příspěvek na penzijní připojištění min. 3 600 Kč / rok

Slevy u nás i u obchodních partnerů

 

Bližší informace poskytne:

Mgr. Michaela Kadlecová, tel. 731 402 385, e-mail: kariera@lazneluhacovice.cz

 

  

 Zásady zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání naleznete zde.