Komplexní lázeňská péče pro dospělé

plně hrazená zdravotní pojišťovnou

Zdravotní pojišťovna hradí:

  • ubytování na lůžku ve 2lůžkovém pokoji standardní kategorie (Standard A nebo Standard B)
  • plnou penzi (stravování dle "lázeňského dietního systému")
  • lázeňskou léčbu

 

Obě kategorie ubytování představují 2lůžkový pokoj se základním vybavením, v kategorii Standard A je sociální zařízení přímo součástí pokoje, v kategorii Standard B je společné pro více pokojů.

Jakékoliv jiné vybavení pokoje (1lůžkový pokoj, televize, lednice, Wi-Fi apod.) je posuzováno jako nadstandard.

Stravování placené ze zdravotního pojištění se poskytuje podle "lázeňského dietního systému" (racionální a dietní strava).

Naše lázeňská zařízení zajišťují pro pacienty ubytování ve výše definovaných standardech na vybrané části své ubytovací kapacity. Zbývající počet zdravotnických lůžek máme v pokojích vyššího standardu, které nabízíme také samoplátcům. Klienti zdravotních pojišťoven využívají tyto služby za příplatek.

Pokud jsou pokoje ve standardech ubytování sjednaných zdravotními pojišťovnami obsazené, nabídneme vám ubytování v pokoji vyšší kategorie za příplatek. Jeho výše závisí na kategorii hotelu, vybavení pokoje, úrovni stravování a termínu lázeňské péče.

Délku komplexní lázeňské péče (dále KLP) stanovuje platný indikační seznam dle jednotlivých diagnóz na 21 nebo 28 dní. KLP čerpá pacient v době své pracovní neschopnosti, splňuje-li podmínky nároku podle právních předpisů o nemocenském pojištění.

Doba platnosti návrhu na KLP je zpravidla 3 měsíce od data vystavení (II. stupeň naléhavosti), pokud není v indikačním seznamu uvedeno jinak, nebo jeden měsíc od data vystavení (I. stupeň naléhavosti). Během této doby musí pacient nastoupit do lázní.

Systém poskytování lázeňské péče funguje na základě předvolání. K nástupu na pobyt budete předvoláni dle našich kapacitních možností nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem. Termín nástupu na lázeňskou péči je pro pacienta závazný!

 

Příplatky KLP Informace REZERVACE