Referent/ka gastro provozu

Baví vás administrativní práce, ale i gastronomie? Organizujete, komunikujete rádi? Hledáte práci, která vás bude opravdu bavit? Chcete mít to nejlepší zázemí? Hledáte možnosti jak spojit rodinný život s tím pracovním?

Pracoviště: Společenský dům

Nástup možný ihned

Požadujeme:
  • min. SŠ vzdělání s maturitou, ideální je gastro zaměření (nebo praxe v gastronomii na podobné pozici)
  • zkušenosti s normováním stravy výhodou
  • znalost práce na PC, ideálně praxi se SW na stravovací systémy (např. ABRA, Gastro easy, Tango ...)
  • znalost Excelu - vedení statistik
  • výhodou je praxe s restaurační pokladnou
Náplň práce:
  • Administrativa spojená se stravováním (sestavování jídelních lístků, rozpisy, normování, statistiky, přehledy)
  • sledování kalkulace jídel a cenové pohyby zboží
  • organizování pobytů, které zajišťuje a.s. (vánoční, velikonoční, Silvestrovské ...)
  • práce v SW ABRA (nyní přecházíme na GUBI)
  • spolupráce se skladníkem a výpomoc nutriční asistentce a skladové hospodyni.
  • plnění povinností souvisejících s HACCP
  • zodpovědnost za přípravu, výrobu a včasný výdej jídel v restauracích
Nabízíme:
  • zázemí a stabilitu silné společnosti
  • pracovní doba 7:00 - 15:00 pondělí až pátek
  • pracovní doba 37,5 hod/týden
  • týden dovolené navíc (25 dnů)
  • zaměstnanecké stravování (oběd 38 Kč)
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • pracovní oděv
  • aktivní podporu dalšího vzdělávání
  • zvýhodněné výměnné rekreace
  • Edenred Card - "volnočasová peněženka"
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • slevy u obchodních partnerů

Výhody, které u nás dostanete:

25 dní dovolené

Pracovní týden 37,5 h

Ubytování v ceně 80 Kč / den

Výměnné rekreace se slevou až 84 %

Odměny za životní jubilea až 6 500 Kč

Obědy za 38 Kč

Příspěvek na penzijní připojištění min. 3 600 Kč / rok

Slevy u nás i u obchodních partnerů

 

Bližší informace poskytne:

Mgr. Michaela Kadlecová, tel. 731 402 385, e-mail: kariera@lazneluhacovice.cz

 

  

 Zásady zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání naleznete zde.