Nabídka partnerství a prezentace

Název akce: XXX. Sjezd Společnosti rehabilitační a fyzikální medicíny

Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.

Termín: 29.5. - 31.5.2025 | odborný program spojený s prezentací partnerů a vystavovatelů 29. 5. 2025 – 30. 5. 2025

Místo konání: Kulturní a kongresové centrum Elektra Luhačovice

Adresa: Masarykova 950, 763 26 Luhačovice

Kontaktní osoba: Andrea Nucová

Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 15.5.2025

Zrušení výstavní plochy: od 16.5.2025 100% storno poplatek

Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce (do 15.5.2025). Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %. 

Partnerství akce - partnerské balíčky

 

1. HLAVNÍ PARTNER SJEZDU 72 000 Kč bez DPH / 2 880 EUR OBSAZENO
  • pronájem výstavní plochy – 6 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 6x vystavovatelské průkazy, 6x vstupenky na společenský večer s rautem
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15. 5. 2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
  • prospektová služba – vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 15. 5. 2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
  • přednáška v hlavním programu 15 minut ve čtvrtek 29. 5. 2025 dopoledne, návazně firemní workshop v hudebním salonku Elektra za sálem na konci obědové pauzy bez souběhu s odborným programem v délce 30 minut

 

2. PARTNER SJEZDU 52 000 Kč bez DPH / 2 080 EUR OBSAZENO
  • výstavní plocha 2. podlaží 6 m2
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 5x vystavovatelské průkazy, 5x vstupenky na Společenský večer s rautem
  • uvedení partnera v tištěném programu konference s logem Vaší firmy (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu 30 sekund v konferenčním sále v přestávkách odborného programu minimálně 4x za kongres (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • prospektová služba – vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 15.5.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
  • umístění 1 reklamní banner (roll-up) v kongresovém sále max. každý 2 m2
  • umístění 1 reklamní banner (roll-up) na chodbě kongresových prostor max. každý 2 m2
  • firemní workshop v salonku Elektra za sálem na konci hlavního programu ve čtvrtek dne 29.5.2025 v délce 30 minut 

 

3. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA 42 000 Kč bez DPH / 1 680 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. PARTNER OBČERSTVENÍ 32 000 Kč bez DPH / 1 280 EUR OBSAZENO
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2-salonek 2. podlaží
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (coffee break)

 Prezentace - samostatné služby  

VYSTAVOVATEL 2.p.

Umístění na konferenci ve 2. podlaží dle volné kapacity

26 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 1040 EUR

  • výstavní plocha 4 m2
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V 
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)  

 

VYSTAVOVATEL 1.p.

Umístění na konferenci v 1. podlaží (tonážní omezení vybavení)

20 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 800 EUR

OBSAZENO

    • výstavní plocha 4 m2
    • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
    • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek) 

 

Prostor pro firemní workshop paralelně s programem sjezdu

Je možné rezervovat pouze za předchozí domluvy, nejpozději do 15.5.2025, rezervace bude potvrzena dle volné kapacity v požadovaném čase, cena za pronájem bude sdělena dle doby časového rozmezí uvedeného ve vašem požadavku.

  • Hudební salonek – cca pro 20 účastníků á 45 minut (6x předem určené časy, zahájení je možné jen v době přestávek programu v hlavním sále, workshop paralelně s odborným programem)
  • Zasedací místnost – cca pro 5 účastníků á 50 minut (bez omezení výběru času)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

INZERCE (v programu konference)

od 2 500 Kč bez DPH / od 100 EUR
      • Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
      • Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně -  2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
      • Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
      • Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR

Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.

Dodání nejpozději do 30.4.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek)

Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.

Dodání nejpozději do 15.5.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE

projekce reklamního spotu 20 s. 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR

Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.

Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

5. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU

od 3 000 Kč bez DPH / od 120 EUR

      • v hlavním kongresovém sále - 8 000 Kč bez DPH / 320 EUR
      • na chodbách kongresových prostor -  3 000 Kč bez DPH / 160 EUR
      • v kinosále jen v pátek 30. 5. 2025 na paralelním programu – 4 000 Kč bez DPH/160 EUR

Umístění je možné dle kapacitních možností.

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

ZPĚT NA HLAVNÍ STRANU