Nabídka partnerství a prezentace
Název akce: XXX. Sjezd Společnosti rehabilitační a fyzikální medicíny
Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.
Termín: 29.5. - 31.5.2025 | odborný program spojený s prezentací partnerů a vystavovatelů 29. 5. 2025 – 30. 5. 2025
Místo konání: Kulturní a kongresové centrum Elektra Luhačovice
Adresa: Masarykova 950, 763 26 Luhačovice
Kontaktní osoba: Andrea Nucová
Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 15.5.2025
Zrušení výstavní plochy: od 16.5.2025 100% storno poplatek
Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce (do 15.5.2025). Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Partnerství akce - partnerské balíčky
1. HLAVNÍ PARTNER SJEZDU | 72 000 Kč bez DPH / 2 880 EUR | OBSAZENO |
---|
- pronájem výstavní plochy – 6 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 6x vystavovatelské průkazy, 6x vstupenky na společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15. 5. 2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
- prospektová služba – vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 15. 5. 2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
- přednáška v hlavním programu 15 minut ve čtvrtek 29. 5. 2025 dopoledne, návazně firemní workshop v hudebním salonku Elektra za sálem na konci obědové pauzy bez souběhu s odborným programem v délce 30 minut
2. PARTNER SJEZDU | 52 000 Kč bez DPH / 2 080 EUR | OBSAZENO |
---|
- výstavní plocha 2. podlaží 6 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 5x vystavovatelské průkazy, 5x vstupenky na Společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference s logem Vaší firmy (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v rozsahu 30 sekund v konferenčním sále v přestávkách odborného programu minimálně 4x za kongres (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- prospektová služba – vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 15.5.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
- umístění 1 reklamní banner (roll-up) v kongresovém sále max. každý 2 m2
- umístění 1 reklamní banner (roll-up) na chodbě kongresových prostor max. každý 2 m2
- firemní workshop v salonku Elektra za sálem na konci hlavního programu ve čtvrtek dne 29.5.2025 v délce 30 minut
3. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA | 42 000 Kč bez DPH / 1 680 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru
4. PARTNER OBČERSTVENÍ | 32 000 Kč bez DPH / 1 280 EUR | OBSAZENO |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2-salonek 2. podlaží
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (coffee break)
Prezentace - samostatné služby
VYSTAVOVATEL 2.p. |
Umístění na konferenci ve 2. podlaží dle volné kapacity 26 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 1040 EUR |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
VYSTAVOVATEL 1.p. |
Umístění na konferenci v 1. podlaží (tonážní omezení vybavení) 20 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 800 EUR |
OBSAZENO |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
Prostor pro firemní workshop paralelně s programem sjezdu |
---|
Je možné rezervovat pouze za předchozí domluvy, nejpozději do 15.5.2025, rezervace bude potvrzena dle volné kapacity v požadovaném čase, cena za pronájem bude sdělena dle doby časového rozmezí uvedeného ve vašem požadavku.
- Hudební salonek – cca pro 20 účastníků á 45 minut (6x předem určené časy, zahájení je možné jen v době přestávek programu v hlavním sále, workshop paralelně s odborným programem)
- Zasedací místnost – cca pro 5 účastníků á 50 minut (bez omezení výběru času)
INZERCE (v programu konference) |
od 2 500 Kč bez DPH / od 100 EUR |
---|
- Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
- Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
- Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
- Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.
Dodání nejpozději do 30.4.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA | 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek) |
---|
Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.
Dodání nejpozději do 15.5.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice
4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE |
projekce reklamního spotu 20 s. 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR |
---|
Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.
Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.5.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz
5. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU |
od 3 000 Kč bez DPH / od 120 EUR |
---|
- v hlavním kongresovém sále - 8 000 Kč bez DPH / 320 EUR
- na chodbách kongresových prostor - 3 000 Kč bez DPH / 160 EUR
-
-
- v kinosále jen v pátek 30. 5. 2025 na paralelním programu – 4 000 Kč bez DPH/160 EUR
-
Umístění je možné dle kapacitních možností.