Nabídka partnerství a prezentace
Název akce: XXVIII. Sjezd Společnosti rehabilitační a fyzikální medicíny
Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.
Termín: 26.5. - 27.5.2023
Místo konání: Městský kulturní dům Elektra v Luhačovicích
Adresa: Masarykova 950, 763 26 Luhačovice
Kontaktní osoba: Iva Zábojníková
Kontakt: tel. 731605992, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz
Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 10.5.2023
Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Partnerství akce - partnerské balíčky
1. HLAVNÍ PARTNER SJEZDU | 60 000 Kč bez DPH / 2 400 EUR | TATO POZICE JE OBSAZENA |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.3.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 10.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 v kongresovém sále
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
- prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 10.5.2023 na adresu: Společenský dům, Iva Zábojníková, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
- přednáška v hlavním programu v pátek 26.5.2023 (10 min. ve 12:25 hod.)
- navazující firemní workshop v salonku Elektra za sálem o přestávce hlavního programu v délce 30 min. - pátek 26.5.2023 v 13:50 hod.
2. PARTNER SJEZDU | 45 000 Kč bez DPH / 1 800 EUR |
---|
- Firemní workshop v salonku Elektra za sálem o přestávce hlavního programu v délce 30 minut – pátek 26.5.2023 v 18.20 hod.
- pronájem výstavní plochy – 6 m2 ve 2. podlaží u kongresového sálu
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem
- uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.3.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 10.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
- umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
- prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 10.5.2022 na adresu: Společenský dům, Iva Zábojníková, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
3. PARTNER SETKÁNÍ ZÁSTUPCŮ AKREDITOVANÝCH PRACOVIŠŤ | 35 000 Kč bez DPH / 1 400 EUR |
---|
- prezentace na setkání zástupců akreditovaných pracovišť ve čtvrtek 25.5.2023 ve 20.00 (10 minut)
- pronájem výstavní plochy ve 2. podlaží – 4 m2
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na Společenský večer s rautem
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 10.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na setkání akreditovaných center
4. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA | 30 000 Kč bez DPH / 1 200 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na Společenský večer s rautem
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.3.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 10.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (cofee break)
5. PARTNER OBČERSTVENÍ | 25 000 Kč bez DPH / 1 000 EUR |
---|
- pronájem výstavní plochy – 4 m2
- Wi-Fi
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na Společenský večer s rautem
- uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.3.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 10.5.2023, e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz)
- umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (cofee break)
Prezentace - samostatné služby
1.VYSTAVOVATEL |
Umístění na konferenci ve 2. podlaží dle volné kapacity 20 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 800 EUR |
TATO POZICE JE OBSAZENA |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
2. VYSTAVOVATEL |
Umístění na konferenci v 1. podlaží (tonážní omezení vybavení) 15 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 600 EUR |
---|
- výstavní plocha 4 m2
- vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
- 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
3. INZERCE (v programu konference) |
od 3 500 Kč bez DPH / od 140 EUR |
---|
- Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
- Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
- Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
- Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.
Dodání nejpozději do 15.4.2023 na e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz
4. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA | 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek) |
---|
Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.
Dodání nejpozději do 10.5.2023 na adresu: Společenský dům, Iva Zábojníková, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice
5. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE |
projekce reklamního spotu 20 s. 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR |
---|
Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.
Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 10.5.2023 na e-mail: zabojnikova@lazneluhacovice.cz
6. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU |
od 3 000 Kč bez DPH / od 120 EUR |
---|
- v hlavním kongresovém sále - 6 000 Kč bez DPH / 240 EUR
- na chodbách kongresových prostor - 3 000 Kč bez DPH / 160 EUR
Umístění je možné dle kapacitních možností.