Nabídka partnerství a prezentace

Název akce: XXIX. Sjezd Společnosti rehabilitační a fyzikální medicíny

Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.

Termín: 6. - 8.6.2024, odborný program 7.6. - 8.6.2024

Místo konání: Kulturní a kongresové centrum Elektra Luhačovice

Adresa: Masarykova 950, 763 26 Luhačovice

Kontaktní osoba: Andrea Nucová

Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 10.5.2024

Zrušení výstavní plochy: od 11.5.2024 100% storno poplatek

Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %. 

Partnerství akce - partnerské balíčky

 

1. HLAVNÍ PARTNER SJEZDU 66 000 Kč bez DPH / 2 640 EUR OBSAZENO
  • pronájem výstavní plochy – 4 mve 2. podlaží u kongresového sálu
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem  
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 v kongresovém sále
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up každý max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
  • prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
  • přednáška v hlavním programu v pátek 7.6.2024 (10 min. odpolední blok)
  • navazující firemní workshop v salonku Elektra za sálem o přestávce hlavního programu v délce 30 min. - pátek 7.6.2024

 

2. PARTNER SJEZDU 46 000 Kč bez DPH / 1 840 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 6 mve 2. podlaží u kongresového sálu
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer s rautem
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 30 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2  v kongresovém sále
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 na chodbách kongresových prostor
  • prospektová služba - vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci (dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. PARTNER SETKÁNÍ ZÁSTUPCŮ AKREDITOVANÝCH PRACOVIŠŤ RFM 40 000 Kč bez DPH / 1 600 EUR
  • prezentace na setkání zástupců akreditovaných pracovišť ve čtvrtek 6.6.2024 v 19:10 (10 minut)
  • pronájem výstavní plochy ve 2. podlaží – 4 m2
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4x vstupenky na Společenský večer s rautem 
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 mna setkání akreditovaných center

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. PARTNER SETKÁNÍ ZÁSTUPCŮ REHABILITACÍ CEREBROVASKULÁRNÍCH CENTER 36 000 Kč bez DPH / 1 440 EUR
  • prezentace na setkání zástupců rehabilitací cerebrovaskulárních center v pátek 7.6.2024 v délce 10 min
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

5. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA 36 000 Kč bez DPH / 1 440 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2 salonek 2. podlaží
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 4x vystavovatelské průkazy, 4 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30. 4. 2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru

 

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

6. PARTNER OBČERSTVENÍ 28 000 Kč bez DPH / 1 120 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2-salonek 2. podlaží
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (průkazy a vstupenky nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 30.4.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (coffee break)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 Prezentace - samostatné služby  

1.VYSTAVOVATEL 2.p.

Umístění na konferenci ve 2. podlaží dle volné kapacity

22 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 880 EUR

  • výstavní plocha 4 m2
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V 
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)  

 

2. VYSTAVOVATEL 1.p.

Umístění na konferenci v 1. podlaží (tonážní omezení vybavení)

17 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 680 EUR

    • výstavní plocha 4 m2
    • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
    • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer s rautem (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek) 

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

2. INZERCE (v programu konference)

od 3 500 Kč bez DPH / od 140 EUR
      • Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
      • Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně -  2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
      • Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
      • Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR

Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.

Dodání nejpozději do 30.4.2024 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek)

Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.

Dodání nejpozději do 17.5.2024 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE

projekce reklamního spotu 20 s. 3 000 Kč bez DPH / 120 EUR

Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.

Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 17.5.2024 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

5. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU

od 3 000 Kč bez DPH / od 120 EUR

      • v hlavním kongresovém sále - 6 000 Kč bez DPH / 240 EUR
      • na chodbách kongresových prostor -  3 000 Kč bez DPH / 160 EUR

Umístění je možné dle kapacitních možností.

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

ZPĚT NA HLAVNÍ STRANU