8. 4. 2020

Často kladené dotazy

Lázně Luhačovice, a.s. jsou kvůli pandemii koronaviru dočasně uzavřené. Nemůžeme poskytovat žádné pobyty minimálně do 8. června 2020.

 
Situace se vyvíjí a může se změnit. Z tohoto důvodu zatím nevíme, kdy se naše zařízení opět otevřou. Jakmile budeme znát
termín opětovného zahájení provozu, budeme Vás informovat prostřednictvím našich webových stránek, sociálních sítí nebo přímo emailem.

 

Pokud máte jakýkoli dotaz, který se týká pobytů pro samoplátce nebo lázeňské péče hrazené zdravotní pojišťovnou, kontaktujte nás prosím emailem. Telefonní linka může být přetížena!

 

  • telefon: 577 682 111

  •  e-mail: pobyty@lazneluhacovice.cz

 


Jsme si vědomi, že současná nejistota je velmi nepříjemná a ovlivňuje Váš potvrzený či plánovaný pobyt. Věříme ale, že situaci spolu zvládneme a že i nadále zůstanete našimi věrnými hosty.

Nerušte prosím své pobyty. Rádi Vám objednaný pobyt přesuneme na pozdější termín podle Vašich možností. 

Časté dotazy k pobytům pro samoplátce

Mám u vás objednaný pobyt v dubnu. Jak mám postupovat?

Pokud máte potvrzený pobyt do 30. dubna včetně, zdarma Vám termín pobytu změníme na pozdější dobu, jakmile se rozhodne o znovuotevření lázní. Původní sjednané podmínky se nezmění.

Budeme Vás kontaktovat s nabídkou náhradního termínu nebo vystavením dárkového poukazu ve výši zaplacené částky, který bude mít platnost až do konce roku 2021.

V případě, že si změním termín pobytu, zůstane cena stejná?

Ano. Nový pobyt v náhradním termínu bez ohledu na sezónu bude za stejnou cenu. Změnu termínu pobytu v roce 2020 provedeme po dohodě s Vámi. Pokud si budete přát pobyt uskutečnit až v roce 2021, bude poskytnut za původně sjednaných podmínek, tzn. ve stejné sezóně při ubytování v pokoji stejného standardu a ve stejném hotelu či penzionu. Za vyšší standard ubytování a dražší sezónu v roce 2021 bude nutný doplatek.

Kdy a jak mi stanovíte náhradní termín? 

V současné době neznáme termín opětovného zahájení provozu. Vše závisí na uvolnění vládních opatření proti šíření koronaviru. Jakmile se situace vyjasní, budeme Vás informovat na našem webu, sociálních sítích nebo emailem.

Budou mi vráceny peníze za zrušený pobyt? Kdy je mohu očekávat? 

Ano. Pokud zrušíte pobyt, který měl proběhnout v dotčené době, tzn. do 30. 4. 2020, vrátíme Vám zaplacenou částku v plné výši, tedy bez stornopoplatků. Jednotlivé případy budeme vyřizovat postupně. Vzhledem k mimořádné situaci budeme vracet finanční částku postupně.

Jak je to s platností dárkového poukazu?

Dárkové poukazy, kterým končí platnost v průběhu dubna 2020, jsou automaticky prodlouženy do 30. 11. 2020.

Proč jste mi účtovali stornopoplatek za mnou zrušený pobyt v květnu 2020?

Měsíc květen zatím není dotčen žádnými vládními opatřeními proti šíření koronaviru. Z těchto důvodů se na rušení pobytů v květnu vztahují stornopoplatky podle všeobecných obchodních podmínek naší společnosti. Situace se vyvíjí a může se změnit. Pokud provoz neobnovíme, provedeme revizi stornovaných pobytů a klientům dodatečně stornopoplatky vrátíme. 

Proč jste mi účtovali stornopoplatek za pobyt, když se k vám nemohu vzhledem k uzavřeným hranicím ze Slovenska dostat?

V době zrušení pobytu neplatilo žádné vládní opatření proti šíření koronaviru. Z těchto důvodů se na zrušení pobytů vztahovaly stornopoplatky podle všeobecných obchodních podmínek naší společnosti. Pokud bude platit vládní nařízení o uzavření hranic nebo provoz neobnovíme, provedeme revizi stornovaných pobytů a klientům ze Slovenska dodatečně stornopoplatky vrátíme. 

Přijímáte nové rezervace pobytů?

Ano. Po složitém období karantény bude pobyt v lázních ideálním způsobem, jak načerpat novou energii. Rezervujte si u nás svůj lázeňský pobyt: 

Naše nabídka pobytů 
Nabídka pobytů v ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotelu 

Časté dotazy ke komplexní a příspěvkové lázeňské péči 

Mám nastoupit komplexní lázeňskou péči v dubnu 2020. Jak mám postupovat?

Rozhodujícím pro poskytnutí lázeňské péče je platnost vystaveného návrhu. Ohledně předvolání na komplexní lázeňskou péči v náhradním termínu v době platnosti návrhu Vás budeme kontaktovat. 

Bude platnost návrhů na lázeňskou péči prodloužena? 

O případném prodloužení platnosti návrhu na lázeňskou péči rozhoduje zdravotní pojišťovna pacienta. Máme obecná stanoviska jednotlivých zdravotních pojišťoven k případnému prodloužení stávající platnosti nám doručených návrhů. Nejde však o paušální prodloužení všech návrhů na lázeňskou péči. Každý návrh posuzuje zdravotní pojišťovna individuálně s ohledem na limitní parametry dle indikačního seznamu (např. termín operace, základní nebo opakovaný pobyt…). 

Kdy mi budou vráceny peníze za příplatek za ubytování ve vyšší kategorii pokoje, případně za rezervační poplatek?

U komplexní lázeňské péče s termínem nástupu do 30. 4. 2020 včetně Vám vrátíme rezervační poplatek v plné výši v případě, že Vám nebudeme moci v rámci platnosti návrhu poskytnout Vámi vybraný náhradní termín. Pokud si v rámci platnosti návrhu na lázeňskou péči domluvíte termín nový, rezervační poplatek Vám vrácen nebude. Situace se vyvíjí a může se změnit. Dle aktuálního vývoje budeme provádět revizi všech dotčených případů a případně poplatky vracet. 

Chtěl bych přijet na komplexní lázeňskou péči v červenci nebo později, ale ještě nemám vyřízený návrh na lázeňskou péči. Mám si jej nyní vyřizovat?

V současné době v souvislosti s výskytem koronaviru se prosím dohodněte telefonicky se svým lékařem.