Všeobecné obchodní podmínky pro obchodní partnery

Všeobecné obchodní podmínky pro obchodní partnery (dále jen „podmínky") společnosti Lázně Luhačovice, a. s., se sídlem Lázeňské nám. 436, 763 26 Luhačovice, IČ: 46347828, zapsané v OR Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 809 (dále jen „lázně“) upravují vzájemný smluvní vztah mezi lázněmi a obchodním partnerem (dále jen „partner“), který si objednává služby v lázních (dále jen „pobyt“) pro své zákazníky, zaměstnance nebo členy (dále jen „klient“). 

I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu 

Partner si pro své klienty objednává pobyt písemnou objednávkou (dále jen „objednávka“).

Podstatné náležitosti objednávky:

  • specifikace partnera, sídlo firmy u právnické osoby/ adresa bydliště u fyzické osoby, kontakt (telefon, e-mail)
  • jméno a příjmení klienta, datum narození
  • název pobytu, délka (tj. počet nocí), termín, místo ubytování (hotel, vila nebo penzion), kategorie pokoje
  • rozsah stravování
  • počet osob
  • státní příslušnost, je-li objednáván pobyt pro cizího státního příslušníka
  • v případě, že se jedná o skupinu, uvede partner údaje o skupině
  • další služby dle individuálních požadavků partnera (parkování…)
  • datum vystavení objednávky, jméno a podpis osoby partnera, oprávněné vystavit objednávku

Partner konzultuje s lázněmi pobyt dětí a imobilních klientů před zasláním objednávky pobytu. Osoby mladší 18 let se mohou zúčastnit pobytu pouze v doprovodu dospělého klienta.

Řádně vystavenou a podanou objednávkou je partner vázán. Potvrzením objednávky pobytu lázněmi vzniká mezi partnerem a lázněmi smluvní vztah (dále jen "smlouva"). Předmětem smlouvy je závazek lázní poskytnout klientům ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednaný pobyt a závazek partnera zaplatit lázním řádně a včas. Na základě uzavřené smlouvy nevstupují lázně do žádného smluvního vztahu s klientem.

Lázně jsou oprávněny objednávku odmítnout, pokud nebude obsahovat všechny její výše uvedené podstatné náležitosti nebo v případě, že klient při svém předchozím pobytu závažným způsobem porušil vnitřní předpisy lázeňských zařízení, jejichž služby využíval nebo z důvodů, které by lázním neumožňovaly poskytnout objednané služby z kapacitních či jiných provozních důvodů.

Zasláním objednávky lázním partner stvrzuje, že se seznámil s podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Tyto podmínky se použijí, pokud smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto podmínek lze ve smlouvě změnit nebo vyloučit. Podmínky smlouvy platí pro všechny osoby uvedené v potvrzené objednávce pobytu.

Prostřednictvím partnera nelze objednat komplexní nebo příspěvkovou lázeňskou péči, která je plně či částečně hrazená zdravotní pojišťovnou. 

Lázně zpracovávají osobní údaje klienta jakožto subjektu údajů pouze za účelem plnění smlouvy či smluvních ujednání mezi lázněmi a partnerem a dále pro účely plnění zákonných povinností. Mimo případy zpracování osobních údajů dle předchozí věty lázně mohou zpracovávat osobní údaje klienta pouze na základě jeho výslovného, dobrovolného, svobodného, konkrétního, informovaného a jednoznačného souhlasu za účelem uvedeným v souhlasu klienta, který je klient oprávněn kdykoliv odvolat. Udělením či neudělením souhlasu se zpracováním osobních údajů klienta není podmíněno uzavření smlouvy mezi lázněmi a partnerem. Lázně nakládají s osobními údaji a chrání osobní údaje klienta před jejich zveřejněním a použitím třetími osobami, a to v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 110/ 2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Zásady zpracování osobních údajů lázní jsou k dispozici na webových stránkách lázní www.LazneLuhacovice.cz a www.HotelAlexandria.cz (dále jen „webové stránky lázní“).

II. Práva a povinnosti partnera

Partner má právo:

  • být úplně informován lázněmi o objednávaném pobytu, tj. jeho obsahu a ceně
  • na řádné poskytnutí jím objednaného a zaplaceného a lázněmi potvrzeného pobytu
  • kdykoliv před zahájením pobytu zrušit smlouvu za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. X. těchto podmínek
  • reklamovat vady poskytovaných služeb podle aktuálně platného Reklamačního řádu lázní zveřejněného na webových stránkách lázní
  • po předchozím upozornění a v přítomnosti pověřené osoby lázní, provést kontrolu ubytování a kvalitu poskytovaných služeb
  • podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce:

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz 

Povinnosti partnera:

  • vhodnou formou prezentovat nabídku lázní
  • úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky
  • seznámit klienta s termíny a podrobnostmi k nástupu na pobyt
  • informovat klienta o rozsahu a podmínkách využití služeb lázní, zahrnutých v pobytu
  • seznámit klienta s tím, že předem navržené a pevně stanovené lázeňské procedury v pobytu bez účasti lékaře, absolvuje klient na vlastní odpovědnost
  • seznámit klienta s tím, že je povinen respektovat vnitřní předpisy lázní, Ubytovací řád a Léčebný řád (u pobytů s lázeňskými procedurami), které jsou k dispozici v zařízeních lázní, jejichž služby klient využívá a počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku lázní a ostatních klientů
  • seznámit klienta s tím, že je povinen uhradit případnou vzniklou škodu, kterou klient nebo jiné osoby, které s jeho vědomím využívají služeb lázní, způsobil lázním nebo jiným poskytovatelům v rámci čerpání svého pobytu
  • poskytnout lázním všechny důležité informace (pobyt dětí nebo imobilních klientů…)
  • zaplatit lázním řádně a včas sjednanou cenu 

III. Povinnosti lázní k partnerovi

Lázně jsou povinny:

  • poskytnout partnerovi veškeré informace k pobytu
  • zabezpečit klientovi pobyt podle smlouvy a v souladu s obecně závaznými právními předpisy
  • v případě, že realizace pobytu bude podmíněna dosažením minimálního počtu klientů, musí lázně tuto informaci uvést ve smlouvě, ve které zároveň uvedou lhůtu, ve které musí nejpozději informovat partnera o zrušení pobytu nebo změně služeb obsažených v pobytu z důvodu nedosažení minimálního počtu klientů
  • v případě odstoupení od smlouvy ze strany partnera vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky
  • v případě, že pobyt nelze uskutečnit z důvodu vyšší moci, nabídnout partnerovi jiný alternativní termín
  • v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany partnera z důvodu vyšší moci vyplatit po písemném obdržení storna zaplacenou cenu pobytu bez stornopoplatků 

IV. Ceny pobytů

Ceny pobytů poskytovaných lázněmi jsou uvedeny v aktuálně platných cenících a na webových stránkách lázní (dále jen "ceníky"). 

Ceny pobytů jsou v cenících uvedeny za 1 (jednu) osobu v Kč nebo EUR včetně DPH a zahrnují jednotlivé služby vyjmenované u konkrétní nabídky pobytu. Ceny platí při ubytování v plně obsazeném pokoji / studiu / apartmá. V případě individuálního požadavku klienta na ubytování ve dvoulůžkovém pokoji/studiu/apartmá obsazeném 1 osobou, je klient povinen zaplatit za neobsazené lůžko příplatek ve výši ubytování druhé osoby v příslušném dvoulůžkovém pokoji/studiu/ apartmá dle aktuálně platného ceníku vybraného pobytu. Výši příplatku za ubytování sdělí lázně partnerovi před potvrzením objednávky pobytu. V cenách pobytů není zahrnuto žádné pojištění. 

Bude-li pobyt probíhat v období dvou sezón, rozpočítá se jeho cena dle počtu dní v jednotlivých sezónách. Z hlediska čerpání služeb se počítá den nástupu a den odjezdu jako jeden den.

Pro partnera jsou závazné ve smlouvě sjednané ceny. Případné slevy dodatečně zveřejněné lázněmi, nezakládají partnerovi právo na poskytnutí slevy lázněmi.

Lázně mohou na základě individuálního požadavku partnera, zpracovat speciální nabídku pobytu. Cena pobytu dle speciální nabídky bude sjednána jako smluvní a bude platná po dobu a za podmínek v ní uvedených.

Ceny fakultativních služeb jsou zveřejněny na webových stránkách lázní. Klient si může tyto služby prostřednictvím partnera objednat.  Klient tyto služby může platit sám na místě nebo tyto služby uhradit partnerovi, který je zaplatí lázním. 

Partner má možnost po předchozí dohodě s lázněmi objednat si doplňkové služby, které nejsou uvedeny ve zveřejněných cenících lázní.  Na doplňkové služby si lázně a partner předem sjednají cenu a následně partner vystaví objednávku. 

Ceny pobytů lázní nezahrnují poplatek z pobytu, který náleží městu. Vztahuje se na osoby starší 18 let. Od poplatku z pobytu jsou osvobozeny osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci. Výši poplatku stanovuje platná vyhláška města Luhačovice. Aktuální sazba je uvedena na webových stránkách lázní. Poplatek z pobytu lázně připočtou k ceně pobytu, pokud nebude ve smlouvě nebo objednávce partnera uvedeno jinak. 

V. Úhrada pobytů a platební podmínky

Úhradu pobytu a lázeňského poplatku provádí partner předem podle počtu klientů a termínu nástupu na pobyt:

  • u individuálních klientů nejpozději 30 dní před nástupem na pobyt
  • u skupinových pobytů dle čl. VIII je požadována zálohová platba ve výši 10 % z ceny objednaných pobytů, zbytek, tj. 90 %, zaplatí partner nejpozději 60 dní před nástupem na pobyt 

Je-li pobyt objednán ve lhůtě 30 dní a méně před nástupem, je partner o způsobu placení informován v potvrzení pobytu, resp. při podání objednávky pobytu.  Úhrada pobytu musí být provedena před poskytnutím první služby v rámci pobytu. 

U pobytů v TOP sezóně je požadována zálohová platba ve výši 50 % ceny objednaných služeb. TOP sezónou se rozumí pobyt od 20. 12. daného roku do 2. 1. následujícího roku včetně a v dalších termínech daného roku zveřejněných v aktuálně platných cenících nebo na webových stránkách lázní.

Úhradou pobytu se rozumí připsání cenypobytuna účet lázní. Při bankovním převodu zahraniční měny nese veškeré poplatky převádějící osoba, tj. partner.

Partner uhradí pobyt na základě zálohové faktury vystavené po potvrzení objednávky pobytu.  Vyúčtování pobytu bude provedeno fakturou ­– daňovým dokladem vystaveným nejpozději do 14 dnů po jeho ukončení. Faktura ­– daňový doklad bude vedle obecných náležitostí obsahovat jmenný seznam klientů, termín pobytu, ceny pobytu za jednotlivé klienty a celkovou fakturovanou částku. Lázně budou zasílat zálohové faktury/ ­faktury – daňové doklady e-mailem.

Partner je povinen zkontrolovat správnost uvedených údajů v zálohové faktuře/ ­faktuře – daňovém dokladu a při zjištění jakékoli nesrovnalosti kontaktovat neprodleně zaměstnance lázní, který zálohovou fakturu/ ­fakturu – daňový doklad vystavil. V případě reklamace faktury je partner povinen tuto reklamovat před lhůtou její splatnosti. 

V případě, že sjednaná cena nebude uhrazena řádně a včas, jsou lázně oprávněny poskytnutí pobytu odmítnout a od smlouvy odstoupit. Po předchozím upozornění jsou lázně oprávněny pozastavit poskytování pobytů do doby úhrady pohledávky partnerem. 

V případě, že z časových důvodů nebude možné zaplatit předem a partner, resp. klient bude platit na místě (platební kartou nebo platbou v hotovosti), musí být úhrada provedena v recepci ubytovacího zařízení lázní před poskytnutím první služby v rámci pobytu.

Při nezaplacení pobytu řádně a včas budou lázně účtovat úrok z prodlení podle platných ustanovení občanského zákoníku (Zákon č. 89/ 2012 Sb.).

Služby objednané individuálně klientem na místě je klient povinen zaplatit nejpozději v den skončení svého pobytu. 

VI. Čerpání služeb v rámci pobytu

Pokud se lázně s partnerem nedohodnou jinak, opravňuje klienta k čerpání služeb voucher vystavený partnerem. Voucher bude obsahovat rozsah objednaných služeb v rámci pobytu a fakultativní služby potvrzené lázněmi. Voucher není dokladem partnera o úhradě pobytu lázním. 

Voucher musí obsahovat: název a příp. adresu partnera, telefonický kontakt na partnera pro případ nesrovnalosti při nástupu, jméno a příjmení klienta, státní příslušnost, bydliště, název pobytu, délku pobytu s uvedením data nástupu a odchodu, ubytovací zařízení lázní (název, druh pokoje s vyznačením kategorie), výpis potvrzených služeb a recepci hotelu, ve které se má klient v den nástupu na pobyt přihlásit. Klient odevzdává voucher při nástupu na pobyt, popř. jej partner zašle předem lázním. 

Při nástupu na pobyt se klient v recepci ubytovacího zařízení lázní prokáže průkazem totožnosti, resp. voucherem partnera. 

V případě, že partner potřebuje sdělit lázním závažnou skutečnost, která se týká nástupu klienta, kontaktuje příslušnou recepci hotelu. 

VII. Sjednané služby 

Pokoj vybrané kategorie přiděluje klientům výhradně oddělení prodeje lázní. Konkrétní pokoj (číslo pokoje) si partner / klient může rezervovat za poplatek dle aktuálně platné ceny. Poplatek za rezervaci konkrétního pokoje je nevratný.

Pokud je v daném ubytovacím zařízení lázní jediný pokoj vybraného typu a kategorie (např. apartmá, studio), poplatek za rezervaci konkrétního pokoje se na něj nevztahuje.

Splatnost poplatku za rezervaci konkrétního pokoje je 30, resp. 60 dnů před nástupem na pobyt u skupinových pobytů dle čl. VIII.

V případě, že to kapacitní možnosti lázní umožní, může o změnu pokoje klient požádat na místě. Poplatek za změnu pokoje na místě hradí klient z vlastních prostředků. 

Lázeňské procedury dle nabídky vybraného pobytu budou poskytnuty v léčebných zařízeních lázní a jsou stanoveny:

  • lázeňským lékařem při vstupní konzultaci – podle zdravotního stavu předepíše lázeňský lékař individuálně klientovi nejvhodnější procedury zaměřené na jeho konkrétní zdravotní problémy nebo v předem sestaveném léčebném programu lázeňský lékař potvrdí vhodnost doporučené procedury, příp. dle aktuálního zdravotního stavu provede lékař záměnu procedury zdarma 
  • lázeňské procedury jsou předem navrženy a pevně stanoveny – klient absolvuje lázeňské procedury na vlastní odpovědnost, lázně neodpovídají za případná zdravotní rizika, ani za nemožnost absolvování procedur ze zdravotních důvodů, záměna procedury není možná 

Za každou individuální změnu již načasované procedury platí klient na místě z vlastních prostředků poplatek dle aktuálně platného ceníku lázní. V případě vynechání procedur z důvodu interkurentního onemocnění, event. z jiných příčin, zaviněných klientem se lázeňské procedury v rámci léčebného programu pobytu nenahrazují.

Stravovací služby budou poskytnuty v rozsahu snídaně (hotelové ubytování), plné penze nebo polopenze. Stravování začíná v den nástupu obědem u pobytu s plnou penzí nebo večeří u pobytu s polopenzí. Poslední den pobytu končí stravování snídaní. Klienti se mohou v den nástupu zpravidla ubytovat nejdříve ve 12.00 hodin u pobytů s plnou penzí nebo ve 14.00 hodin u pobytů s polopenzí. Ubytování končí v poslední den pobytu zpravidla v 9.00 hodin. Konkrétní časy jsou stanoveny jednotlivými ubytovacími zařízeními. 

Pokud klient z jakýchkoli důvodů nevyužije sjednaný a zaplacený pobyt (předčasně ukončí pobyt, nevyčerpá některou ze zaplacených služeb z důvodu momentálního zdravotního stavu, zjištěných kontraindikací apod.) nemá klient nárok na náhradní plnění a partner na poskytnutí finanční náhrady.

Z kapacitních nebo provozních důvodů na straně lázní mohou být klienti ubytováni v jiném zařízení lázní stejné nebo vyšší kategorie. Tato změna ubytování nebude mít vliv na cenu pobytu. 

V případě, že dojde ke zdvojení prodeje na straně lázní, zavazují se pro každý jednotlivý případ na vlastní náklady:

  • zajistit za sjednanou cenu náhradní ubytování v jiném ubytovacím zařízení stejné nebo vyšší kategorie
  • zajistit nezbytnou dopravu klienta do náhradního ubytování

V případě, že dojde ke zdvojení prodeje prokazatelně vinou partnera, je tento povinen řešit případ na vlastní odpovědnost a náklady.

Lázně si vyhrazují právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky nabídky pobytu.

VIII. Skupinový pobyt

Skupinou se rozumí 10 a více osob, které čerpají služby stejného rozsahu. Pobyt je objednán partnerem prostřednictvím jedné objednávky a hrazen hromadně. Po dobu pobytu skupiny jedná jménem klientů s lázněmi její vedoucí (klient – účastník pobytu) nebo delegát (místní zástupce partnera, který zabezpečuje informační servis pro klienty).

Nejpozději 1 měsíc před nástupem zašle partner lázním jmenný seznam klientů s uvedením data narození a adresy bydliště, resp. jmenný seznam klientů, sestavený podle druhů pokojů, a vyznačí jméno vedoucího skupiny, resp. delegáta.

U skupinového pobytu je možno vystavit 1 voucher, jehož přílohou je jmenný seznam klientů dle výše uvedeného.

Partner sdělí lázním předpokládanou dobu příjezdu a odjezdu skupiny. V případě opoždění předpokládaného příjezdu skupiny na pobyt kontaktuje vedoucí skupiny/ delegát příslušnou recepci lázeňského hotelu 

IX. Změna objednávky

Změnou potvrzené objednávky se rozumí změna termínu nebo změna pobytu, jeho délky, změna ubytovacího zařízení nebo pokoje či snížení rozsahu stravování. Za změnu potvrzené objednávky pobytu hradí partner jednorázový manipulační poplatek ve výši 500 Kč/ 20 EUR za každou jednotlivou změnu. Za změnu objednávky se nepovažuje rozšíření již potvrzených služeb.

Změnu objednávky může partner provést nejpozději do 28 dní před nástupem.Nejpozději 7 pracovních dnů před termínem nástupu na pobyt může partner písemně oznámit lázním, že se pobytu zúčastní jiný klient, než byl původně uvedený. 

X. Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky

Partner má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od uzavřené smlouvy. Toto odstoupení ze strany partnera (dále jen "storno") musí být provedeno e-mailovou nebo písemnou formou a prokazatelně doručeno lázním. V případě že pobyt chtějí stornovat všechny osoby uvedené v objednávce, musí partner provést storno hromadně v jedné žádosti. Lázním vzniká nárok na zaplacení odstupného (dále jen "stornovacího poplatku"), které je stanoveno podle délky doby mezi dnem storna a prvním dnem potvrzeného pobytu.

Stornovací poplatky za 1 osobu jsou účtovány následovně:

Zrušení pobytu

Stornovací poplatek

do 28 dní před nástupem

250 Kč / 10 EUR

27-7 dní před nástupem

20 %

6-1 den před nástupem

40 %

v den nástupu zrušení neprovedeno

100 %

 

Dnem storna je den doručení písemného storna lázním a započítává se do výše uvedeného počtu dní rozhodných pro výpočet stornovacích poplatků, první den pobytu se do tohoto počtu dní nezapočítává.

Při zrušení pobytu ve lhůtě do 28 dní před nástupem budou lázně účtovatstornovací poplatek ve výši 250 Kč / 10 EUR za 1 osobu. Při zrušení pobytu od 27 dní před nástupem se výše stornovacích poplatků stanovuje procentuální sazbou z celkové ceny pobytu za 1 osobu. V případě stornované smlouvy provedou lázně nejpozději do 14 dní vyúčtování a vrácení zaplacené ceny pobytu s odečtenými stornovacími poplatky. Storno podmínkám nepodléhá poplatek z pobytu. 

V případě storna pobytu jedné osoby, při ubytování ve dvoulůžkovém pokoji/apartmá, je partner povinen uhradit stornovací poplatek za pobyt druhé osoby. Klient bude ubytován sám ve dvoulůžkovém pokoji. Stejný postup se uplatní v případě storna jedné osoby či více osob při ubytování ve vícelůžkovém studiu/ apartmá. 

V případě neuskutečnění zaplaceného pobytu z důvodu vyšší moci, jako např. živelná pohroma, epidemie – nemožnost či podstatné omezení čerpání pobytu z důvodu aktuálně platných vládních či mezinárodních opatření, rozhodnutí orgánů veřejné moci, uzavření ubytovacího zařízení, podstatná změna programu pobytu apod., nabídnou lázně partnerovi jiný alternativní termín pobytu nebo peněžní poukaz v hodnotě zaplacené částky za pobyt. Nabídku lázní partner zváží a je-li to možné ji akceptuje. Na pobyt v náhradním termínu z důvodu vyšší moci se vztahují nově sjednané podmínky. Samotná obava z možné nákazy infekčním onemocněním není důvodem pro zrušení pobytu bez stornopoplatků. 

Pokud se lázně s partnerem nedohodnou z důvodu vyšší moci na pobytu v náhradním termínu nebo peněžním poukazu, má partner nárok na vrácení zaplacené částky za zrušený pobyt bez stornopoplatků. V tomto případě si lázně stanoví termín vrácení zaplacené částky za zrušený pobyt z důvodu vyšší moci. 

Přijatá a nevyčerpaná finanční záloha na úhradu za poskytnutý pobyt má platnost nejdéle 2 roky od data jejího zaplacení. Pokud se klient partnera rozhodne z jakéhokoli důvodu pobyt neuskutečnit, nárok na vrácení zálohy zaniká a tato propadá ve prospěch lázní.

XI. Reklamace / poškození vybavení lázní

Partner má právo na řádné a včasné poskytnutí zakoupených služeb, které jsou klientovi poskytovány lázněmi. V případě nekvalitních nebo neodpovídajících služeb je klient oprávněn požadovat sám jejich nápravu přímo u lázní s tím, že ty při oprávněné reklamaci služby, zajistí její nápravu na místě samém bez zbytečného odkladu. 

Lázně jsou povinny na základě žádosti klienta vyhotovit reklamační protokol, který je nezbytný pro možnou reklamaci služeb prostřednictvím partnera, a která musí být uplatněna v souladu s aktuálně platným Reklamačním řádem lázní, který je zveřejněn na webových stránkách lázní.

Reklamační protokol bude sepsán ve třech vyhotoveních. Originál zůstává klientovi, první kopie lázním, druhou kopii přiloží lázně spolu s voucherem k faktuře. V ostatním se reklamace řídí platnými právními předpisy. 

V případě poškození vybavení zařízení lázní způsobeného nebo zaviněného klientem, nese za způsobenou škodu odpovědnost a náklady s ní spojené klient. 

XII. Závěrečná ustanovení

Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.11.2024 a ruší v plném rozsahu všechny předchozí smlouvy či ujednání.

Tyto podmínky se použijí, pokud smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi lázněmi a partnerem neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto podmínek lze ve smlouvě změnit nebo vyloučit. 

V případě odlišné úpravy ve smlouvě a těchto podmínkách platí ustanovení smlouvy. Tyto podmínky tvoří nedílnou část smlouvy. 

S ohledem na léčená onemocnění není v lázeňských hotelech, penzionech a vilách povoleno ubytování se psy a jinými zvířaty, s výjimkou vily Chaloupka, kde je pobyt se zvířaty povolen. Výše poplatku za pobyt se zvířetem je uvedena na webových stránkách lázní. Ve všech lázeňských hotelech, penzionech a vilách platí zákaz kouření. 

Lázně předají partnerovi podklady (nabídky pobytů a ceny) a fotografie propagující ubytovací zařízení lázní, resp. jím poskytované služby. Zároveň souhlasí s jejich bezplatným použitím za účelem prezentace lázní v propagačních materiálech partnera. Lázně prohlašují, že na poskytnuté fotodokumentaci neváznou autorská práva třetích osob.

Za podobu a úroveň nabídky produktu partnera nejsou lázně odpovědné. Vyhrazují si právo požadovat stažení nabídky jejich služeb v případě, že služby lázní budou partnerem nabízeny v rozporu s dobrými mravy, a to na náklady partnera.  

Lázněmohou odstoupit od smlouvy z důvodů závažného porušení povinností partnera (např. neuhrazení pobytu řádně a včas), a to bez nároku partnera na poskytnutí plnění. 

Smluvní vztahy mezi lázněmi a partnerem se řídí právním řádem České republiky, s příslušností soudů ČR. Veškeré smluvní vztahy, které nejsou upravené ve smlouvě a v těchto podmínkách, se řídí občanským zákoníkem a dalšími obecně závaznými právními předpisy. 

 

Partner potvrzuje souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami pro obchodní partnery, že se s nimi seznámil a v plném rozsahu je přijímá.                                                                                           

Za obchodního partnera:                                                                                                 

Název:    ………………………..

Jméno:   ………………………..

Funkce:……………………….

Podpis:……………………….

 

Otisk razítka:

V ………………………..         dne ……………………………..

 

Aktualizace 25.11.2024