Nabídka partnerství a prezentace

Název akce: ORL Vincentka Fórum - Ningerův den

Pořadatel: Klinika ORL chirurgie hlavy a krku 1.LF UK a FN Motol, Praha ve spolupráci s Klinikoudětské otorinolaryngologie FN Brno a LF MU v Brně a Lázně Luhačovice, a. s.

Termín: 20. - 21.10.2023

Místo konání: Společenský dům v Luhačovicích

Adresa: Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

Kontaktní osoba: Andrea Nucová

Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 30.9.2023

Platební podmínky: Faktura v plné výši všech služeb, musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Partnerství akce - partnerské balíčky

2. HLAVNÍ PARTNER 12 000 Kč bez DPH / 480 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 6 m
  • příslušenství: 2 ks vystavovatelské registrace, stůl 160x80 cm, 2 židle, el. přípojka 220 V
  • Wi-Fi
  • 2x čestná vstupenka na společenský večer s rautem
  • zveřejnění pozice v programu konference s logem sponzora (zaslání loga ve formátu PDF do 15.9.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu, minimálně 4x za kongres (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.10.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamních banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
  • distribuce reklamních a informačních materiálů prostřednictvím registrace (min. 150 sad, A5 nebo A4, max. 10 str. s dodáním nejpozději do 8.10.2023 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

2. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA 8 000 Kč bez DPH / 320 EUR
  • stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V Wi-Fi
  • 2x čestná vstupenka na společenský večer s rautem
  • zveřejnění pozice v programu konference s logem sponzora (zaslání loga ve formátu PDF do 15.9.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s v konferenčním sále v přestávkách odborného progrmu, minimálně 4x za kongres (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4  do 15.10.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

  

3. PARTNER OBČERSTVENÍ 7 000 Kč bez DPH / 280 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 6 m2. příslušenství: 2ks vystavovatelská registrace, stůl 160x80 cm, 2 židle, el. přípojka 220 V
  • Wi-Fi
  • 2x čestná vstupenka na společenský večer s rautem
  • zveřejnění pozice v programu konference s logem sponzora (zaslání loga ve formátu PDF do 15.9.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s v konferenčním sále v přestávkách odborného programu, minimálně 4x za kongres (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.10.2023, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (coffee break)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 Prezentace - samostatné služby  

1. VYSTAVOVATEL

6 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 240 EUR

  • výstavní plocha 4 m2
  • Příslušenství: 2ks vystavovatelská registrace
  • stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V 
  • 2x čestná vstupenka na společenský večer s rautem 

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

2. INZERCE (v programu konference) od 1 750 Kč bez DPH / od 100 EUR
  • Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně - 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
  • Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 1 750 Kč bez DPH / 100 EUR

Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.

Reklama je možná dle kapacitních možností. Dodání nejpozději do 15.9.2023 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR (tiskovina / reklamní předmět či vzorek)

Distribuce reklamních a informačních materiálů prostřednictvím registrace (min. 150 sad, A5 nebo A4,).

Dodání nejpozději do 8.10.2023 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE

projekce reklamního spotu 20 s. 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR

Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.

Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 15.10.2023 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

5. UMÍSTĚNÍ ROLL-UP BANNERU MIMO VÝSTAVNÍ PLOCHU

od 1 800 Kč bez DPH / od 72 EUR

  • v hlavním kongresovém sále - 2 500 Kč bez DPH / 100 EUR
  • na chodbách kongresových prostor -  1 800 Kč bez DPH / 72 EUR

Umístění je možné dle kapacitních možností.

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

6. SPONZOROVANÁ PŘEDNÁŠKA

4 000 Kč bez DPH / od 160 EUR

  • 10 minut., konferenční sál, audiovizuální technika včetně obsluhy, organizační zajištění
  • formát přednášky .ppt, .pptx
  • možnost přihlášení sponzorované přednášky do 31.8.2019

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

  

ZPĚT NA HLAVNÍ STRANU