Nabídka partnerství a prezentace

Název akce: XXX. Luhačovické pediatrické dny

Pořadatel: Lázně Luhačovice, a.s.

Termín: 7. - 8.11.2025

Místo konání: Společenský dům v Luhačovicích

Adresa: Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

Kontaktní osoba: Andrea Nucová

Kontakt: tel. 731605992, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

Termín objednávky služeb dle níže uvedené nabídky: 31.10.2025

Platební podmínky: Zálohová faktura v plné výši všech služeb, musí být uhrazena nejpozději do 14 dní před začátkem akce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Partnerství akce - partnerské balíčky

1. ZLATÝ PARTNER 52 000 Kč bez DPH / 2 080 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 6 m2 
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 3x vystavovatelské průkazy, 3 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.8.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • přednáška v délce 30 minut v kongresovém sále
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v kongresovém sále
  • distribuce reklamních materiálů u registrace – vklad do konferenční tašky (dodání nejpozději do 17.10.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)
  • možnost dodání reklamních tašek, propisek, bloků nebo šňůrek na vizitky pro účastníky

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

2. STŘÍBRNÝ PARTNER 42 000 Kč bez DPH / 1 680 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 6 m2 
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 3x vystavovatelské průkazy, 3 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.8.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • přednáška v délce 20 minut v kongresovém sále
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
  • distribuce reklamních materiálů u registrace – vklad do konferenční tašky (dodání nejpozději do 17.10.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. BRONZOVÝ PARTNER 32 000 Kč bez DPH / 1 280 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2 
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.8.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • přednáška v délce 10 minut v kongresovém sále
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 1 reklamního banneru nebo roll-up max. 2 m2 v kongresovém sále
  • distribuce reklamních materiálů u registrace – vklad do konferenční tašky (dodání nejpozději do 17.10.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. PARTNER SPOLEČENSKÉHO VEČERA 15 500 Kč bez DPH / 620 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2 
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.8.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 na společenském večeru

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

5. PARTNER OBČERSTVENÍ 15 000 Kč bez DPH / 600 EUR
  • pronájem výstavní plochy – 4 m2
  • Wi-Fi
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek)   
  • uvedení partnera v tištěném programu konference (zaslání loga ve formátu PDF do 31.8.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s (zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025, e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz)
  • umístění 2 reklamních bannerů nebo roll-up každý max. 2 m2 v předsálí v době přestávky (cofee break)

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 Prezentace - samostatné služby  

1. VYSTAVOVATEL 15 000 Kč bez DPH vč. individuálně objednaného vybavení sektoru / 600 EUR
  • výstavní plocha 4 m2
  • vybavení sektoru (je třeba objednat) – stůl (160 x 80 cm), 2 židle, elektrická zásuvka 220 V 
  • 2x vystavovatelské průkazy, 2 vstupenky na společenský večer (nad stanovený počet je třeba doobjednat za poplatek - průkaz 500 Kč, vstupenka 250 Kč)   

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

2. INZERCE (v programu konference) od 3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
  • Vnitřní strana obálky - celá strana A5 barevně -  5 000 Kč bez DPH / 200 EUR
  • Vnitřní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně -  3 500 Kč bez DPH / 140 EUR
  • Zadní strana obálky - celá strana A5 barevně - 10 000 Kč bez DPH / 400 EUR
  • Zadní strana obálky - 1/2 strany A5 na šířku barevně - 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR

Požadavky na zpracování inzerce: formát PDF v objednaném rozměru, fonty převedené do křivek, barevný režim CMYK, rozlišení 300 DPI.

Dodání nejpozději do 31.8.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

3. PROSPEKTOVÁ SLUŽBA 5 000 Kč bez DPH / 200 EUR (tiskovina/reklamní předmět či vzorek)

Vložení prospektu, reklamního předmětu nebo vzorku produktu do konferenční tašky, která bude předána účastníkům při registraci.

Dodání nejpozději do 17.10.2025 na adresu: Společenský dům, Andrea Nucová, Lázeňské náměstí 127, 763 26 Luhačovice

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

4. REKLAMA V KONGRESOVÉM SÁLE

projekce reklamního spotu 20 s. 10 00 Kč bez DPH / 400 EUR

Projekce dodaného reklamního spotu v délce 20 s.

Zaslání spotu s nastaveným časovačem ve formátu ppt., pptx., nebo mp4 do 24.10.2025 na e-mail: nucova@lazneluhacovice.cz

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

 

ZPĚT NA HLAVNÍ STRANU