Referent/ka stravování na hotel Alexandria****
Hledáme pečlivého, samostatného a komunikativního odborníka, který se ujme klíčové administrativní a provozní role v rámci našeho stravovacího úseku. Pokud vás baví gastronomie, administrativní práce, chcete být důležitou součástí týmu a pravou rukou ředitele hotelu, hledáme právě vás!
Místo výkonu práce: hotel Alexandria****
Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)

Co bude náplní vaší práce?
Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.
Provozní a zásobovací odpovědnost:
- Objednávání potravin a nonfood zásob
- Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur
- Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace
- Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)
Precizní administrativa:
- Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky
- Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů
- Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů
- Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek
Operativní řízení a zastupování
- Zajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení
- Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace
Koho hledáme?
- Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie
- Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné
- Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě
- Znalost HACCP a hygienických předpisů
- Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování
- Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.
Bude se vám u nás líbit, protože:
- Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****
- Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj
- Máte prémie, příplatky, odměny
- Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)
- dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
- máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí
rekreace
se slevou až 84 %
Bližší informace poskytne:
- Mgr. Michaela Kadlecová, tel. 731 402 385, e-mail: kariera@lazneluhacovice.cz